9.Hafta Ödevi 3.Sınıf

9.Hafta Ödevi 3.Sınıf

Etkinlikleri indirip yazıcıdan çıktı alabilirsiniz

9.Hafta Ödevi 3.Sınıf

DOSYA ADI DOSYA AÇIKLAMASI LİNK
3.Sınıf 9.Hafta Ödevi

9.Hafta Ödevi 3.Sınıf

İNDİR
UYARI ! Ödev bölümü hazırlanmaktadır.
UYARI ! Bu konunun oyunu bulunmamaktadır.

Ünitenin Kazanımları

  • HB.3.1.1. Güçlü yönlerini ve güçlendirilmesi gereken yönlerini fark eder.
    Öğrencilerin ilgi alanları ve becerilerinden (iş birliği, planlı ve verimli çalışma, iletişim vb.) hareketle konu açıklanır. Öğrencilerden öz değerlendirme yapmaları istenir. Güçlü yönleri takdir edilirken güçlendirilmesi gereken yönlerini geliştirebilecekleri üzerinde durulur.
  • HB.3.1.2. Davranışlarının kendisini ve arkadaşlarını nasıl etkilediğini fark eder.
    Olumlu veya olumsuz davranışlar sergilemesinin, bireysel yaşamına ve arkadaşlarıyla ilişkilerine etkisi üzerinde durulur.
  • HB.3.1.3. Arkadaşlarının davranışlarının kendisini nasıl etkilediğini fark eder.
    Arkadaşlarının sergilediği olumlu veya olumsuz davranışlar karşısında, kendisinin nasıl etkilendiği üzerinde durulur.
  • HB.3.1.4. Arkadaşlık sürecinde dikkat edilmesi gereken hususları kavrar.
    Arkadaşlık bağlarının oluşturulması, korunması, güçlendirilmesi ve dostluğa dönüştürülmesine aracı olacak tutum ve değerlerin (saygı, dayanışma, birbirinin sorunlarına karşı duyarlılık, karşılıklı zarafet, güven ve kibarlık vb.) üzerinde durulur.
  • HB.3.1.5. Sınıfının ve okulunun krokisini çizer.
    Sınıfının ve okulunun krokisini çizer.
  • HB.3.1.6. Okulunun bireysel ve toplumsal katkılarının fark eder.
    Öğrenim gördüğü okulun; eğitsel, sosyal ve kültürel etkinliklerle öğrencilere ve topluma yaptığı katkıları takip etmesi sağlanır.
  • HB.3.1.7. Okuldaki sosyal yardımlaşma ve dayanışmayla ilgili çalışmalara katılmaya istekli olur.
    Okuldaki sosyal yardımlaşma ve dayanışmayla ilgili çalışmalara katılmaya istekli olur.
  • HB.3.1.8. Okula ilişkin istek ve ihtiyaçlarını okul ortamında demokratik yollarla ifade eder.
    Nezaket kurallarına uyarak kendini ifade etme, sosyal süreçlere katılma, basit düzeyde dilekçe yazma ve dilek kutusu oluşturma gibi konular üzerinde durulur.
  • HB.3.1.9. Okul kaynaklarının etkili ve verimli kullanımına yönelik özgün önerilerde bulunur.
    Okul kaynaklarının etkili ve verimli kullanımına yönelik özgün önerilerde bulunur.
  • HB.3.1.10. İlgi duyduğu meslekleri ve özelliklerini araştırır.
    Toplumsal yaşamda her mesleğin gerekli ve saygın olduğu, çeşitli mesleklerin günlük yaşamdaki yeri ve toplumsal iş bölümü üzerinde durulur. Örneklenecek meslekler öğrencinin yakın çevresinden seçilir.