Sınıf içi Oyun (Balonla Bardak Taşıma)

BALONLA BARDAK TAŞIMA OYUNU

Malzemeler:

Kağıt Bardak ve Küçük Balonlar (Balon her öğrenciye 1 tane verilir.)

Nasıl Oynanır?

Oyun iki kişi oynanır. Masanın üzerine 4er tane bardak yerleştirilir ve iki kişi balonu şişirerek diğer masaya kadar ağzındaki balon ve bardağı taşır. 4 tane bardağı ilk taşıyan kazanır.

Oyunu zorlaştırmak için elleri kullanmak yasak diyebilirsiniz. 

İkinci turda rakipleri değiştirebilirsiniz. Öğrenciler kendi rakiplerini seçebilirler.

Oyun Sonu:

Tüm sınıf 2şer kişi bu oyunu oynarlar.

DOSYA ADI DOSYA AÇIKLAMASI LİNK
UYARI ! Ödev bölümü hazırlanmaktadır.
UYARI ! Bu konunun oyunu bulunmamaktadır.

Ünitenin Kazanımları

  • BO.4.1.1.1. Yer değiştirme hareketlerini artan kuvvet, hız ve çeviklikle yapar.
    Yer Değiştirme Hareketleri” FEK’lerindeki (sarı 3-8 arasındaki kartlar) etkinlikler kullanılabilir.
  • BO.4.1.1.2. Oyunlarda dengeleme gerektiren hareketleri etkili kullanır.
    Dengeleme Hareketleri” (sarı 9-17 arasındaki kartlar) ve “Birleştirilmiş Hareketler” (sarı 27-33 arasındaki kartlar) FEK’lerindeki etkinlikler kullanılabilir.
  • BO.4.1.1.3. Oyunlarda nesne kontrolü gerektiren hareketleri etkili kullanır.
    “Nesne Kontrolü Hareketleri”(sarı 18-26 arasındaki kartlar) ve “Birleştirilmiş Hareketler” (sarı 27-33 arasındaki kartlar) FEK’lerindeki etkinlikler kullanılabilir.
  • BO.4.1.1.4. Özgün, danslar yapar.
    Adımlar”, “Yer Değiştirmeler - Dönüşler” ve “Grup Dansları” (mor 1-3 arasındaki kartlar) FEK’lerindeki etkinlikler kullanılabilir. Kazanımla ilgili değerler üzerinde durulmalıdır.
  • BO.4.1.1.5. Kurallı takım oyunları oynar.
    “Birleştirilmiş Hareketler” FEK’lerindeki (sarı 27-33 arasındaki kartlar) etkinlikler kullanılabilir. Kazanımla ilgili değerler üzerinde durulmalıdır.
  • BO.4.1.2.1. Hareket becerileri ile ilgili kavramları yerinde kullanır.
    Tüm FEK’lerden yararlanılabilir.
  • BO.4.1.2.2. Oynadığı oyunların içindeki hareket becerilerini tanımlar.
    Tüm FEK’lerden yararlanılabilir.
  • BO.4.1.2.3. Oyun ve fiziki etkinliklerde kendisinin ve arkadaşlarının performanslarını değerlendirir.
    Tüm FEK’lerin “Öğrenme Anahtarı” bölümlerinden yararlanılabilir. Kazanımla ilgili değerler üzerinde durulmalıdır.
  • BO.4.1.3.1. Çeşitli stratejileri ve taktikleri kullanarak oyunlar tasarlar.
    “Birleştirilmiş Hareketler” FEK’lerindeki (sarı 27-33 arasındaki kartlar) etkinliklerden yararlanılabilir.
  • BO.4.1.3.2. Çeşitli stratejileri ve taktikleri kullanarak tasarladığı oyunları arkadaşlarıyla oynar.
    Tüm FEK’lerden yararlanılabilir. Kazanımla ilgili değerler üzerinde durulmalıdır.