4.Sınıf Matematik 1.Dönem 2.Yazılı Soruları

Dosyalar bölümünden indiriniz.

DOSYA ADI DOSYA AÇIKLAMASI LİNK
4.Sınıf Matematik 1.Dönem 2.Yazılı Soruları 01

2022

İNDİR
4.Sınıf Matematik 1.Dönem 2.Yazılı Soruları 05

2022

İNDİR
4.Sınıf Matematik 1.Dönem 2.Yazılı Soruları 02

2022

İNDİR
4.Sınıf Matematik 1.Dönem 2.Yazılı Soruları 03

2022

İNDİR
4.Sınıf Matematik 1.Dönem 2.Yazılı Soruları 04

2022

İNDİR
4.Sınıf Matematik 1.Dönem 2.Yazılı Soruları 06

2022

İNDİR
4.Sınıf Matematik 1.Dönem 2.Yazılı Soruları 07

2022

İNDİR
4.Sınıf Matematik 1.Dönem 2.Yazılı Soruları 08

2022

İNDİR
4.Sınıf Matematik 1.Dönem 2.Yazılı Soruları 09

2022

İNDİR
4.Sınıf Matematik 1.Dönem 2.Yazılı Soruları 011

2022

İNDİR
4.Sınıf Matematik 1.Dönem 2.Yazılı Soruları 012

2022

İNDİR
4.Sınıf Matematik 1.Dönem 2.Yazılı Soruları 013

2022

İNDİR
4.Sınıf Matematik 1.Dönem 2.Yazılı Soruları 014

2022

İNDİR
4.Sınıf Matematik 1.Dönem 2.Yazılı Soruları 015

2022

İNDİR
4.Sınıf Matematik 1.Dönem 2.Yazılı Soruları 016

2022

İNDİR
4.Sınıf Matematik 1.Dönem 2.Yazılı Soruları 017

2022

İNDİR
4.Sınıf Matematik 1.Dönem 2.Yazılı Soruları 018_Son

2022

İNDİR
UYARI ! Ödev bölümü hazırlanmaktadır.
UYARI ! Bu konunun oyunu bulunmamaktadır.

Ünitenin Kazanımları

  • M.4.1.5.1. Üç basamaklı doğal sayıları en çok iki basamaklı doğal sayılara böler.
    a) Bölünen ve bölüm arasındaki basamak sayısı ilişkisi fark ettirilir. b) Bölme işleminde bölümün basamak sayısını işlem yapmadan belirleyerek işlemin doğruluğunun kontrol edilmesi sağlanır.
  • M.4.1.5.2. En çok dört basamaklı bir sayıyı bir basamaklı bir sayıya böler.
    4 Basamaklı ile 1 Basamaklı Bölme
  • M.4.1.5.3. Son üç basamağı sıfır olan en çok beş basamaklı doğal sayıları 10, 100 ve 1000’e zihinden böler.
    Zihinden Bölme
  • M.4.1.5.4. Bir bölme işleminin sonucunu tahmin eder ve tahminini işlem sonucu ile karşılaştırır.
    Bölmede Tahmin Etme
  • M.4.1.5.5. Çarpma ve bölme arasındaki ilişkiyi fark eder.
    Bölme ve Çarpma İlişkisi
  • M.4.1.5.6. Doğal sayılarla en az bir bölme işlemi gerektiren problemleri çözer.
    a) Problem çözerken en çok üç işlem gerektiren problem üzerinde çalışılır. b) En çok iki işlem gerektiren problem kurma çalışmalarına da yer verilir.
  • M.4.1.5.7. Aralarında eşitlik durumu olan iki matematiksel ifadeden birinde verilmeyen değeri belirler ve eşitliğin sağlandığını açıklar.
    sağlandığını açıklar. Örneğin 8 + = 15 - 3 12 : 4 = + 1 6 x = 48 - 12
  • M.4.1.5.8. Aralarında eşitlik durumu olmayan iki matematiksel ifadenin eşit olması için yapılması gereken işlemleri açıklar.
    Örneğin 8+5 ≠ 12-3 ifadesinde eşitlik durumunun sağlanabilmesi için yapılabilecek işlemler üzerinde durulur.
  • Doğal Sayılarla Bölme İşlemi * Problem Çözme ve Problem Kurma
    Matematik 4