Karagöz ve Hacivat Neden Öldürüldü

Karagöz ve Hacivat Neden Öldürüldü

İlk Ders olarak videoyu izletmeniz önerilir

Karagöz ve Hacivat Neden Öldürüldü Filmi

DOSYA ADI DOSYA AÇIKLAMASI LİNK
UYARI ! Ödev bölümü hazırlanmaktadır.
UYARI ! Bu konunun oyunu bulunmamaktadır.

Ünitenin Kazanımları

  • T.2.1.1. Görselden/görsellerden hareketle dinleyeceği/izleyeceği metnin konusunu tahmin eder.
    Görselden/görsellerden hareketle dinleyeceği/izleyeceği metnin konusunu tahmin eder.
  • T.2.1.2. Dinlediklerinde /izlediklerinde geçen olayların gelişimi ve sonucu hakkında tahminde bulunur.
    Dinlediklerinde /izlediklerinde geçen olayların gelişimi ve sonucu hakkında tahminde bulunur.
  • T.2.1.3. Dinlediği/izlediği metni anlatır.
    Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.
  • T.2.1.4. Dinlediklerinin/izlediklerinin konusunu belirler.
    Dinlediklerinin/izlediklerinin konusunu belirler.
  • T.2.1.5. Dinlediklerine/izlediklerine yönelik sorulara cevap verir.
    Olay, şahıs, varlık kadrosu ve mekâna yönelik sorular (ne, kim, nerede) yöneltilir.
  • T.2.1.6. Dinlediklerine/izlediklerine farklı başlıklar önerir.
    Dinlediklerine/izlediklerine farklı başlıklar önerir.
  • T.2.1.7. Sözlü yönergeleri uygular.
    Sözlü yönergeleri uygular.
  • T.2.1.8. Dinleme stratejilerini uygular.
    a) Nezaket kurallarına (söz kesmeden dinleme, söz alma, dinleyiciyi izleme ve göz teması kurma) uygun dinlemenin önemi hatırlatılır. b) Öğrenciler, dikkatlerini dinlediklerine/izlediklerine yoğunlaştırmaları için teşvik edilir.
  • T.2.1.9. Konuşmacının sözlü olmayan mesajlarını kavrar.
    Konuşmacının sözlü olmayan mesajlarını kavrar.