4.Sınıf Ünitelendirilmiş Yıllık Planlar (Tümü) 2022-2023

Dosyalar bölümünden indirebilirsiniz. 4.Sınıf Ünitelendirilmiş Yıllık Planlar (Tümü) 2022-2023

DOSYA ADI DOSYA AÇIKLAMASI LİNK
4.Sınıf Beden Eğitimi Ünitelendirilmiş Yıllık Plan 2022-2023

4.Sınıf Beden Eğitimi Ünitelendirilmiş Yıllık Plan 2022-2023

İNDİR
4. Sınıf Fen Bilimleri Ünitelendirilmiş Yıllık Plan 2022-2023

4. Sınıf Fen Bilimleri Ünitelendirilmiş Yıllık Plan 2022-2023

İNDİR
4.Sınıf İngilizce Ünitelendirilmiş Yıllık Plan 2022-2023

4.Sınıf İngilizce Ünitelendirilmiş Yıllık Plan 2022-2023

İNDİR
4.Sınıf İnsan Hakları Ünitelendirilmiş Yıllık Plan 2022-2023

4.Sınıf İnsan Hakları Ünitelendirilmiş Yıllık Plan 2022-2023

İNDİR
4.Sınıf Matematik Ünitelendirilmiş Yıllık Plan 2022-2023

4.Sınıf Matematik Ünitelendirilmiş Yıllık Plan 2022-2023

İNDİR
4.Sınıf Müzik Ünitelendirilmiş Yıllık Plan 2022-2023

MEB Yayınları

İNDİR
4.Sınıf Sosyal Bilgiler Ünitelendirilmiş Yıllık Plan 2022-2023

Tuna Yayınları

İNDİR
4.Sınıf Trafik Güvenliği Ünitelendirilmiş Yıllık Plan 2022-2023

MEB Yayınları

İNDİR
4.Sınıf Türkçe Ünitelendirilmiş Yıllık Plan 2022-2023

Özgün Yayınları

İNDİR
UYARI ! Ödev bölümü hazırlanmaktadır.
UYARI ! Bu konunun oyunu bulunmamaktadır.

Ünitenin Kazanımları

  • SB.4.1.1. Resmî kimlik belgesini inceleyerek kişisel kimliğine ilişkin çıkarımlarda bulunur.
    Resmî kimlik belgesini inceleyerek bu belgenin içerdiği bilgiler açıklanır.
  • SB.4.1.2. Yaşamına ilişkin belli başlı olayları kronolojik sıraya koyar.
    Öğrencinin kendi hayatında önemli gördüğü (doğum, ilk konuşma, okula başlama vb.) olayları kronolojik olarak sıralaması sağlanır.
  • SB.4.1.3. Bireysel ilgi, ihtiyaç ve yeteneklerini tanır.
    İlgi ve istekleri doğrultusunda okulunda veya yakın çevresindeki eğitsel sosyal etkinliklere katılması için teşvik edilir.
  • SB.4.1.4. Kendisini farklı özelliklere sahip diğer bireylerin yerine koyar.
    Farklı yeteneklere, beğenilere ve kişilik özelliklerine sahip bireylerin yanı sıra dezavantajlı (engelli, yoksul, devlet bakımına muhtaç veya kronik sağlık sorunları yaşayan) bireylerin durumlarına da değinilir.
  • SB.4.1.5. Diğer bireylerin farklı özelliklerini saygı ile karşılar.
    Bu öğrenme alanı işlenirken saygı ve sorumluluk gibi değerlerle kanıt kullanma, zaman ve kronolojiyi algılama ile empati kurma gibi becerilerin de öğrenciler tarafından edinilmesi sağlanmalıdır.