4.Sınıf Tüm Ders Kitapları PDF 2022-2023

Tüm kitapları dosya bölümünden indirebilirsiniz. 2022-2023

DOSYA ADI DOSYA AÇIKLAMASI LİNK
4.Sınıf Sınıf Defteri 2022-2023

Excell de hazırlanmış sınıf defteri programı. Full özellikleri kullanmak için bilgisayarınızdaki excell programı ile açınız.

İNDİR
4. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabı PDF Ata Yayınları 2023

4. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabı PDF Ata Yayınları 2023

İNDİR
4. Sınıf Matematik Ders Kitabı PDF Sevgi Yayınları 2023

4. Sınıf Matematik Ders Kitabı PDF Sevgi Yayınları 2023

İNDİR
4. Sınıf Sosyal Bilimler Ders Kitabı PDF Tuna Yayınları 2023

4. Sınıf Sosyal Bilimler Ders Kitabı PDF Tuna Yayınları 2023

İNDİR
4. Sınıf İngilizce Ders Kitabı PDF 2023

Sunshine 4

İNDİR
4. Sınıf Trafik Güvenliği Ders Kitabı PDF Semih Yayınları 2023

4. Sınıf Trafik Güvenliği Ders Kitabı PDF Semih Yayınları 2023

İNDİR
4. Sınıf Tükçe Ders Kitabı Özgün Yayınları PDF 2023

4. Sınıf Tükçe Ders Kitabı Özgün Yayınları PDF 2023

İNDİR
4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Kitabı PDF Anka Yayınları 2023

4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Kitabı PDF Anka Yayınları 2023

İNDİR
4. Sınıf Müzik Ders Kitabı PDF MEB Yayınları 2023

4. Sınıf Müzik Ders Kitabı PDF MEB Yayınları 2023

İNDİR
4. Sınıf İnsan Hakları Ders Kitabı PDF MEB Yayınları 2023

4. Sınıf İnsan Hakları Ders Kitabı PDF MEB Yayınları 2023

İNDİR
Ödevmatik Programı 2023

Matematik dersine ödev yapımı için kullandığım ödevmatik programı çok faydalı ders tekrar programıdır.

İNDİR
4.Sınıf Türkçe Ders Kitabı (Özgün Y.) 2022-2023

4.Sınıf Türkçe Ders Kitabı (Özgün Y.) 2022-2023

İNDİR
4.Sınıf İngilizce Ders Kitabı 2022-2023

4.Sınıf İngilizce Ders Kitabı 2022-2023

İNDİR
UYARI ! Ödev bölümü hazırlanmaktadır.
UYARI ! Bu konunun oyunu bulunmamaktadır.

Ünitenin Kazanımları

  • SB.4.1.1. Resmî kimlik belgesini inceleyerek kişisel kimliğine ilişkin çıkarımlarda bulunur.
    Resmî kimlik belgesini inceleyerek bu belgenin içerdiği bilgiler açıklanır.
  • SB.4.1.2. Yaşamına ilişkin belli başlı olayları kronolojik sıraya koyar.
    Öğrencinin kendi hayatında önemli gördüğü (doğum, ilk konuşma, okula başlama vb.) olayları kronolojik olarak sıralaması sağlanır.
  • SB.4.1.3. Bireysel ilgi, ihtiyaç ve yeteneklerini tanır.
    İlgi ve istekleri doğrultusunda okulunda veya yakın çevresindeki eğitsel sosyal etkinliklere katılması için teşvik edilir.
  • SB.4.1.4. Kendisini farklı özelliklere sahip diğer bireylerin yerine koyar.
    Farklı yeteneklere, beğenilere ve kişilik özelliklerine sahip bireylerin yanı sıra dezavantajlı (engelli, yoksul, devlet bakımına muhtaç veya kronik sağlık sorunları yaşayan) bireylerin durumlarına da değinilir.
  • SB.4.1.5. Diğer bireylerin farklı özelliklerini saygı ile karşılar.
    Bu öğrenme alanı işlenirken saygı ve sorumluluk gibi değerlerle kanıt kullanma, zaman ve kronolojiyi algılama ile empati kurma gibi becerilerin de öğrenciler tarafından edinilmesi sağlanmalıdır.